dissabte, 7 de febrer del 2009

CRÒNIQUES DE LA "VERITAT OCULTA" PERE CALDERS


CAIXA DE MÚSICA

Era l'aniversari de la meva amiga, i li volia regalar una cosa especial, per això vaig anar a la botiga d'articles "ÚLTIMA MODA". Vaig estar una bona estona dintre el local buscant, hi havia moltes coses que m'agradaven, però al final, la meva mirada es va quedar clavada en una caixa lluent, adornada amb pedres de color. Era preciosa. La venedora m'explicava que era una caixa de música, molt especial. Me la va embolicar delicadament i jo contenta, vaig anar directament a casa de la meva amiga. Vaig veure que era l'ultima dels convidats en arribar. El meu obsequi va agradar, la meva amiga n'estava contenta i encara més quan començà a sonar la música.
De sobte, la caixa es va obrir i unes precioses ballarines de carn i ossos, saltaven d'una a una, de la caixa a la taula, i de la taula a terra. Comencen a ballar al so de la música. Un espectacle de màgia increïble, que ens va deixar bocabadats. Tothom ballava, la meva amiga radiava felicitat. La festa va durar hores. Vaja: un èxit total. No es per penjar-me medalles,però s'ha de conéixer que en qüestió de regalar, ningú em pot superar.

Corry Kaslander

1 comentari:

maria ha dit...

llegint els teus relats es veu la gran sesibilitat que tens, demostres amb fets palpables la màgia de l'artista mes complert.